Campus Codeworks Zrt.

A Campus Codeworks Zrt. valamint az SDA Stúdió Kft. több mint tíz éve a felsőoktatási tanulmányi adminisztrációs rendszerek hazai tulajdonú fejlesztő és megoldásszállító, piacvezető vállalata. Legfőbb célunk, hogy teljes körű informatikai támogatást nyújtsunk a hazai és külföldi felsőoktatási intézményeknek ahhoz, hogy hatékonyan megfeleljenek a szervezeti és gazdasági kihívásoknak, megtartsák és erősítsék piaci szerepüket, valamint eredményesen vehessék fel a versenyt a képzési piacon lévő versenytársaikkal is. Kiemelkedően fontos célkitűzésünk még, hogy Neptun Egységes Tanulmányi Rendszerünkhöz kapcsolódó – több esetben nemzetközileg is tanúsított – alkalmazásainkat (E-Learning modul, Poszeidon Ügyviteli és Iktatási Rendszer, UniPoll kérdőívkezelő és E-vizsga rendszer stb.) a felsőoktatási intézményeken kívül értékesíteni tudjuk az üzleti és az államigazgatási szférában egyaránt. Szeretnénk továbbá annak az egyre reálisabb igénynek is megfelelni, hogy integrált rendszerként az intézmények feladatait, folyamatait minél szélesebb körben kiszolgáljuk.

Célkitűzéseink elérését fejlesztő és terméktámogatással foglalkozó munkatársaink magas szintű szakmai munkája biztosítja. Válogatott szakembereink folyamatos képzésének köszönhetően munkatársaink közül többen MCP (Microsoft Certified Professional Microsoft termék-specialista), illetve MCAD (Microsoft Certified Application Developer – Microsoft okleveles alkalmazásfejlesztő) minősítéssel rendelkeznek, mely lehetővé teszi számunkra, hogy összetett, integrált rendszereinket folyamatosan fejlesszük, és modern, minőségi szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleink részére.

Cégünk egyaránt Microsoft Gold Partner és Oracle Gold Partner.

Terméktámogatással foglalkozó munkatársainkat a felsőoktatási adminisztráció területén sokéves gyakorlattal rendelkező szakemberek közül választjuk ki, hogy korábbi tapasztalataiknak köszönhetően a jelenlegi munkájuk során minél gyorsabb, hatékonyabb segítséget nyújtsanak az intézményi kérdések megválaszolásában és a problémák elhárításában. Számunkra ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb. Éppen ezért termékeink fejlesztése, valamint az ezt követő továbbfejlesztési és terméktámogatási tevékenységünk során a legkorszerűbb, integrált fejlesztési és folyamatkezelési rendszereket alkalmazzuk.

Ezen rendszerek alkalmazásának köszönhetően ügyfeleink folyamatosan maguk is nyomon követhetik az általuk bejelentett eltérések vagy igényelt új fejlesztések állapotát, valamint a fejlesztésekről és az elérhető új verziókról automatikusan személyes értesítést kaphatnak. Emellett felhasználóink számára az egyes, általunk fejlesztett megoldásokhoz külön terméktámogatási portált hoztunk létre, melyen az adott rendszerhez találhatnak részletes dokumentációt, funkcionális leírásokat és egyéb segédanyagokat. A Neptun terméktámogatási portál a www.neptun.org.hu címen érhető el.

Fejlesztési és terméktámogatási eljárásaink ISO 9001 minőségbiztosítási rendszerrel biztosítottak, melyet a Tüv Rheinland közreműködésével alakítottunk ki.